izaluka izaluka
380
BLOG

Mam gdzieś poprawność polityczną.

izaluka izaluka Patriotyzm Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

Mam gdzieś poprawność polityczną. Mam gdzieś przekonywanie tłuków, że bycie Polką napawa mnie dumą i, że mam do tego święte prawo. Mam gdzieś tych, którzy nie mają tożsamości i z zazdrości, że ja ją mam, usiłują mi wmówić, wepchnąć na siłę, że brak własnej tożsamości, życie bez korzeni, bez domu rodzinnego, bez rodziny, bez ojczyzny, bez tradycji jest lepsze od życia z tym wszystkim.

Ja nawet i współczuję takim ludziom bez domu, bez korzeni, żyjącym byle gdzie, chociaż i w dostatku, ale znowu nie aż na tyle, aby w ramach solidarności i współczucia rezygnować z tego, co dla mnie cenne – Bóg, dom, rodzina, historia, tradycja, język, kultura, ojczyzna. Ja jestem u siebie i żyję tak, jak ja chcę, a nie tak, jak byle tłuk by sobie tego życzył.

Jeśli zaś komuś moje wartości nie odpowiadają, to świat jest duży. Droga wolna. Szukajcie sobie żerowiska dla waszej nachalnej propagandy gdzie indziej.

Nie robią na mnie wrażenia epitety typu: ksenofobia, zaściankowość, antysemityzm i co tam jeszcze tłukom przyjdzie do głowy.

Mam prawo nie chcieć panoszenia się obcych na swojej ziemi i nie zamierzam z tego prawa rezygnować, bo jakimś głupolom to się nie podoba.

A co mnie obchodzi, co się głupolom podoba, albo nie podoba? Ani mnie to ziębi, ani grzeje. Próżny wasz wysiłek, bo jak już powiedziałam powyżej - wolnoć Tomku w swoim domku.

Ja taki domek mam, a jeśli ktoś nie ma, to niech go sobie zbuduje, a nie pcha się do mojego. Nikogo nie namawiam, żeby się ze mną zgadzał, zaprzyjaźniał ani tym bardziej zamieszkiwał. Mało wam miejsca na ziemi? Kosmos stoi otworem.

I to by było na tyle.


Jeszcze taka refleksja na koniec:

Nie wytłumaczysz krowie, że ma nie leźć w szkodę cytując jej Dekalog.


Pierwotna publikacja notki: http://naszsalon24.org/2017/05/11/gdzies-poprawnosc-polityczna/

izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo