izaluka izaluka
554
BLOG

Na czym polega szwindel.

izaluka izaluka Polityka Obserwuj notkę 3
 
 

Pan Konrad Daniel prosi o udostępnianie swojego filmu pisząc:

"Nagranie kierowane do sympatyków Pana Petru i NowoczesnejPL - proszę o rozpowszechnianie. Mam nadzieję, że tych kilka faktów to będzie knock-out dla Ryszarda Petru i jego "nowoczesnej" formacji - bo jego sympatycy i zwolennicy, których zwiódł - zobaczą z kim mają do czynienia i czym jest NowoczesnaPL...

Proszę, nie dajcie się nabrać po raz kolejny na liberalne i wolnorynkowe obietnice ludzi, którzy mówią to co chcecie usłyszeć - ale piękne słówka o nowoczesności i wolności mają jedynie ukryć ich prawdziwe intencje.Nagranie kierowane do sympatyków Pana Petru i NowoczesnejPL - proszę o rozpowszechnianie.

Mam nadzieję, że tych kilka faktów to będzie knock-out dla Ryszarda Petru i jego "nowoczesnej" formacji - bo jego sympatycy i zwolennicy, których zwiódł - zobaczą z kim mają do czynienia i czym jest NowoczesnaPL...

Proszę, nie dajcie się nabrać po raz kolejny na liberalne i wolnorynkowe obietnice ludzi, którzy mówią to co chcecie usłyszeć - ale piękne słówka o nowoczesności i wolności mają jedynie ukryć ich prawdziwe intencje."

A więc do dzieła:

 
izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka