izaluka izaluka
2439
BLOG

BÓG MOIM PANEM JEST - CZĘŚĆ PIERWSZA

izaluka izaluka Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 66

 

TO BÓG MNIE STWORZYŁ, TO BÓG DAŁ MI MIEJSCE NA ZIEMI, TO BÓG POUCZYŁ MNIE JAK ŻYĆ, TO BÓG WRESZCIE NA KOŃCU DROGI PRZYTULI MNIE DO SWEGO SERCA I OTRZE ŁZY.

 

A jednak stało się. Będzie blog. Blog różny od innych, ponieważ nie przewiduję tu burzliwych dyskusji.

Będzie to miejsce do zadumy i mam nadzieję także głębokiej refleksji.

Do zadumy zawartej w poezji, obrazie i muzyce, a także w modlitwie.

Do zadumy nad sobą i nad sensem naszego bytowania tu na ziemi podarowanej nam przez Dobrego Stwórcę. 

 

Treścią tego bloga są takie wartości, jak BÓG, HONOR, OJCZYZNA

Nieprawdą jest bowiem, że z naszego życia nieodwołalnie wyparto już wszelkie te wartości, których nie można przeliczyć na pieniądze, sławę, czy zaszczyty.

Nieprawdą jest, że wszyscy ludzie są źli, podli i mali.

Nieprawdą jest, że światem rządzi tylko przemoc i nienawiść.

 

Już kiedyś, gdzieś - w początkowym okresie największej Narodowej Żałoby opracowałam podobny wątek.

Był on dla mnie bardzo ważny i byli też ludzie, dla których był on ważny.

 

Chciałabym, aby znużony wędrowiec po ścieżkach ziemskiego życia, znalazł tu odpoczynek, spokój i nadzieję.

Mam nadzieję, że każdy człowiek dobrej woli znajdzie tu coś dla siebie.

 

Nie oczekuję oklasków, ale i na wchodzenie tu z błotem na butach nie pozwolę.

Jak w muzeum, ma być cicho i godnie. Wrzawy nie lubię, podobnie jak fałszywych tonów.

 

Z poważaniem,

izaluka

 

PS. Bardzo proszę wszystkich PT Gości o bezwzględne podawanie autorów i/lub linków w przypadku zamieszczania tu treści nie własnych.

 

WASZYSCY JESTEŚMY BRAĆMI I SIOSTRAMI W JEZUSIE CHRYSTUSIE

proponuję więc mniej oficjalną formę zwracania się do siebie, nie pan/pani, ale ty - to tylko propozycja 

 

 Autor: Beata Bednarz

Autor filmu: hexe261

http://www.youtube.com/watch?v=XRs-9sb2Qos&feature=related 

 

Dziś mamy 27 SIERPNIA 2012 roku - i znów wstało słońce

Witam wszystkich serdecznie w nowym dniu.

Co nam przyniesie w darze? Życzę wszystkim, aby był to radosny dzień.

CHWALMY PANA, BO JEST DOBRY.

Śpiew: Anna Szałapak

Autor filmu: Bartego

http://www.youtube.com/watch?v=loovx3CVmJM&feature=related

 

Śpiew: Wesołe nutki

Autor filmu: EllaArtista

http://www.youtube.com/watch?v=Kciet4RcqBw&feature=related

 

Autor filmu: Duchacz50

http://www.youtube.com/watch?v=f1yAssj4k2I&feature=related

izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo